איך באמת תצליחו להיפרד מהסמים?

לפני שנים התחלתם לעשן? בהתחלה זה היה סיגריות, משם זה עבר לקנאביס ובסופו של דבר מצאתם את עצמכם מכורים לסמים קשים? זה הרגע שבו הגיע הזמן לעצור ולהבין: אתם יכולים גם אחרת. אתם יכולים להחזיר את השליטה על החיים שלכם לידיים שלכם, ממש כפי שהיה לפני שנים. חשוב אומנם להבין מה הוביל אתכם למצב הזה, אך חשוב הרבה יותר לקבל עזרה. אומנם לא נעים לחשוב על האפשרות של פניה אל מוסד גמילה מסמים, אך אתם לא תאמינו עד כמה במקום כמו מוסד גמילה מסמים יעזרו לכם. במקומות כאלה יודעים להקשיב, להבין ולא לשפוט. בנוסף, אפילו אם אתם בטוחים שהמקרה שלכם קשה במיוחד, מחכה לכם הפתעה טובה. הצוות המקצועי בכל מוסד גמילה מסמים ראה כבר הכול, כך שכאן אתם כבר לא מקרה מיוחד.

עוזרים לכל מטופל באופן אישי

אם מה שמנע מכם עד היום להיגמל היה החשש שתצטרכו להתאשפז, דעו שזה לא תמיד כך. יש היום חלופות אשפוז שיכולות להיות מעניינות ומועילות מאוד. חלופות אשפוז בדרך כלל כוללות בתים מאזנים, מכוני גמילה וכדומה. ההבדל בין חלופות אשפוז כאלה ובין אשפוז במקום ציבורי, הוא שכאן רואים אתכם. אתם המרכז כאן וזה אומר שגם הטיפול יהיה בהתאם. הגיע הזמן להבין שטיפול שמתאים למישהו אחד לא תמיד מתאים גם למכור אחר. למעשה, כל אחד מאיתנו שונה ולכל אחד מאיתנו יש צרכים אחרים. לכן כל כך חשוב להתאים את הטיפול בדיוק לכל אחד מאיתנו. זה מה שקורה בכל אותן חלופות אשפוז. לכן, אם תוכלו גם אתם לפנות לקבלת עזרה כזאת ולחזור עם הזמן למסלול החיים שנטשתם, מובן שכדאי יהיה לעשות זאת.

הדרך לבחור חלופת אשפוז שתתאים לכם

בחיפוש מהיר שתעשו תגלו שיש הרבה מקומות שבהם רוצים לעזור לכם, המכורים. רוצים לעטוף אתכם, לסייע ולראות אתכם עולים חזרה על המסלול הנכון. עם זאת, לא בכל המקומות יש צוות מספיק מנוסה ושירות אדיב. לא כל המקומות האלה מציעים אווירת יוקרה וניחוחות. לכן, אם אתם לא רוצים לוותר על כל אלה, ובצדק, פנו אל מרכז גמילה וילה מטריקס. מחכות לכאן כאן לא מעט אפשרויות טיפול מעניינות. זה כולל תרפיה בים, בכתיבה ועוד. בנוסף, אנשי הצוות כאן למודי ניסיון, ומתוך הניסיון הזה הם יוכלו לעזור גם לכם, ממש כפי שהם סייעו לאנשים אחרים לפניכם להיגמל. צרו קשר ותראו שלא תצטערו, כי גם אתם יכולים להתחיל מחדש.

חזרה למעלה